BRAND PR Global Market Entry

Buyer store collaborations involve facilitating the placement of brands in buyer stores and showrooms across different to meet each brand's unique needs and target markets. This process includes conducting thorough market research to identify suitable buyer stores and understanding local market trends.

グローバル市場への参入

セレクトショップとのコラボレーションでは、各ブランドのニーズやターゲット市場に応じて、現地セレクトショップやショールームへの配置をサポートします。

このプロセスには、適切なショップの特定や、現地市場のトレンド把握のための綿密な市場調査が含まれます。

セレクトショップとのコラボレーションでは、各ブランドのニーズやターゲット市場に応じて、現地セレクトショップやショールームへの配置をサポートします。このプロセスには、適切なショップの特定や、現地市場のトレンド把握のための綿密な市場調査が含まれます。

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Buyer store collaborations involve facilitating the placement of brands in buyer stores and showrooms across different to meet each brand's unique needs and target markets. This process includes conducting thorough market research to identify suitable buyer stores and understanding local market trends.

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